معاون فرماندار شهرستان:

لازمه آباداني روستاها، کار جهادي دهياران است

کد خبر: 167981 تاریخ انتشار: 1401/02/10
نمایش: 756
اخبار
جلسه توجيهي و آموزشي سمانه مديريت و نظارت بر توسعه استان با حضور مديرکل دفتر فني استانداري در محل فرمانداري خانميرزا برگزار گرديد.
علي قنبري معاون فرماندار شهرستان خانميرزا در اين نشست آموزشي گفت: آموزش، علم و يادگيري مقدمه اي براي تعالي افراد است و در نتيجه اين امر توسعه و آباداني منطقه و روستاها تحقق مي يابد.
قنبري با ابيان اينکه شوراها و دهياران پل ارتباطي بين مردم و مسئولين هستند افزود: دهياران روستاها نماينده دولت و حکومت در روستاها و مناطق خود هستند و بايد سياست هاي دولت را به عالي ترين صورت ممکن پياده کنند.
وي در ادامه اشاره به تکريم ارباب رجوع و رفع مشکل انها با بيشرين دقت در سريعترين زمان افزود: دهياران با مطالعه و آگاهي کامل از بخشنامه ها و دستورالعمل هاي صادره از سوي ادارات و دستگاه ها و نهادها و اجراي آنها به نحو احسنت ياري رسان مردم و راهگشاي آنها باشند.
معاون فرماندار شهرستان توصيه هاي درخصوص شوراي تأمين مطرح نمود و اعلام کرد: دهياران فراهم کننده امنيت روستاها هستند و مسائل و مشکلات را براي برطرف ساختن آنها و تسهيل در امور به دستگاه هاي ذيربط اعلام و ارجاع نمايند.
قنبري خاطرنشان شد: از مزاياي تکميل دقيق و جامع سامانه مديريت و نظارت بر توسعه استان شناسايي نيازها و ظرفيت هاي روستا است که منجر به توسعه متوازن در استان خواهد شد.
گفتني است سامانه مديريت و نظارت بر توسعه استان Nezarat.moi.ir در سراسر کشور اجرا و توسط بخشداران، فرمانداران، استانداران و وزارت کشور قابل رصد و پيگيري و کنترل پروژهاي روستايي است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08