فرماندار شهرستان خانميرزا گفت:

شوراي بخش ها دو بازوي قوي فرمانداري هستند

کد خبر: 167961 تاریخ انتشار: 1401/02/08 12:01:39
نمایش: 686
اخبار
يدالله خالدي فرماندار شهرستان خانميرزا با شوراي بخش هاي مرکزي و ارمند جلسه هم انديشي درخصوص توسعه و پيشرفت شهرستان برگزار کرد.
فرماندار شهرستان ضمن شنيدن دغدغه ها و مباحث اعضاي شوراي بخش هاي شهرستان گفت: از شوراها و شوراي بخش هاي شهرستان خواستارم مشکلات و ظرفيت هاي شهرستان و بخش هاي زير مجموعه را بررسي و جهت رفع موانع و تقويت و راه اندازي و بکارگيري ظرفيت ها راهکارهاي عملياتي و اجرائي ارائه نمايند.
وي با بيان استفاده از فکر، انديشه و ايده هاي نخبگان شهرستان افزود: شوراي بخش ها دو بازوي قوي براي عملياتي و اجرايي طرح هاي فرمانداري و دستگاه هاي اجرايي هستند.
خالدي ضمن تشريح سياست هاي کاري خود اعلام کرد: حوزه آبرساني و تأمين آب شرب سالم دغدغه اصلي مردم و مسئولين است که فرمانداري به صورت جديت و مستمر پيگيري موضوع مي باشد.
فرماندار در ادامه گفت: مردم در جريان همه امور و عمليات اجرايي خواهند بود و شفاف و صادق عمل خواهيم کرد.
وي اظهار داشت: هر زمان مردم را در جريان کارها گذاشته و فاصله را کم کرده ايم، مردم در امور مشارکت کرده اند و کارها به بهترين نحو و با کمترين خطا و اشتباه انجام شده است.
خالدي در پايان خاطرنشان کرد: شوراي بخش ها بايد کمک و ياري رسان فرمانداري و دستگاه هاي اجرايي بوده و مطالبه گر و پيگير مصوبات جلسات و خواسته هاي مردم باشند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08